Aan de slag met je klas
Groepsdynamiek en sociale veiligheid
op school
Er speelt iets in jouw klas, je voelt het en weet niet wat het precies is en je hebt geen idee wat je kan doen om hierin beweging te brengen. Heb je het idee dat:
- Leerlingen worden buitengesloten?
- Er onderling gedoe is waar je je vinger niet op kan leggen?
- Kinderen zich niet veilig genoeg voelen om vragen te stellen?
Het leidt vaak tot mooie inzichten, ander gedrag en een betere sfeer in de klas. Leerlingen ervaren meer rust en veiligheid in de klas, durven meer zichzelf te zijn en voelen dat ze er óók bijhoren. Het positieve effect is vaak ook merkbaar in de leerresultaten.
Wij zetten onze ervaring als groepsopsteller, docent en (team)coach graag in in jouw klas zodat jij als mentor en docent samen met de klas vanuit beweging kan ontwikkelen.
Groepsdynamiek en sociale veiligheid
op school
Er speelt iets in jouw klas, je voelt het en weet niet wat het precies is en je hebt geen idee wat je kan doen om hierin beweging te brengen. Heb je het idee dat:
- Leerlingen worden buitengesloten?
- Er onderling gedoe is waar je je vinger niet op kan leggen?
- Kinderen zich niet veilig genoeg voelen om vragen te stellen?
Het leidt vaak tot mooie inzichten, ander gedrag en een betere sfeer in de klas. Leerlingen ervaren meer rust en veiligheid in de klas, durven meer zichzelf te zijn en voelen dat ze er óók bijhoren. Het positieve effect is vaak ook merkbaar in de leerresultaten.
Wij zetten onze ervaring als groepsopsteller, docent en (team)coach graag in in jouw klas zodat jij als mentor en docent samen met de klas vanuit beweging kan ontwikkelen.
Groepsdynamiek en sociale veiligheid op school
Er speelt iets in jouw klas, je voelt het en weet niet wat het precies is en je hebt geen idee wat je kan doen om hierin beweging te brengen. Heb je het idee dat:
- Leerlingen worden buitengesloten?
- Er onderling gedoe is waar je je
vinger niet op kan leggen? - Kinderen zich niet veilig genoeg
voelen om vragen te stellen?
Het leidt vaak tot mooie inzichten, ander gedrag en een betere sfeer in de klas. Leerlingen ervaren meer rust en veiligheid in de klas, durven meer zichzelf te zijn en voelen dat ze er óók bijhoren. Het positieve effect is vaak ook merkbaar in de leerresultaten.
Wij zetten onze ervaring als groepsopsteller, docent en (team)coach graag in in jouw klas zodat jij als mentor en docent samen met de klas vanuit beweging kan ontwikkelen.